Sep 21, 2010

Made to measure shawl custom order in process episode 2


Made to measure shawl custom order in process episode 2 

Here’s progress on my order for a shawl for an October wedding. I reread my initial instructions and realised I’d gone in a wrong direction colourwise. There is a green/grey theme to this wedding. So I’ve adapted in consequence! The floral material which is currently hanging will be the lining. I’m looking forward to pulling it all together!

***

Voici le developpement du chale que je fais pour un mariage d’Octobre. J’ai relues les instructions de depart et me suis rendu compte que j’etais partie dans la mauvaise direction en termes de couleurs. Il y a un theme – vert et gris – pour ce mariage. J’ai donc adapte en consequences ! Le tissu a fleurs qui pend pour l’instant sur la photo d’ensemble est celui que j’utilise pour la doublure. J’ai hate de le terminer completement !


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails