Feb 9, 2010

Trio of little boy toddlers jackets – Trio de petites vestes pour bébé garçon



These are three little jackets which I’ ve been working on recently. Previous posts give a little more detail on them. I’ve added some poppers for closing them. And used my son as a model again. It’s hard to get good pictures when he’s not feeling in the mood, and I can’t control what’s in the background. 
They are for sale on my etsy shop here under the section "Toddlers clothing"
”Organic
”OrganicToddler jacket using recycled textilesToddler organic fleece jacket

Voici trois des petites vestes sur lesquelles j’ai travaillé récemment. Il y a un peu plus de détails sur leur composition dans des posts précédents. J’ai ajouté des boutons pression pour les fermer, et utilisé mon fils comme modèle à nouveau. C’est difficile d’obtenir de bonnes photos quand il n’est pas d’humeur, et je ne peux contrôler le fond des photos !

Elles sont en vente ici dans ma boutique Etsy, sous la section « Toddlers Clothing »

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails