Jul 8, 2010

Positivity Team Monthly Challenge - FLOWER


Thanks to Kate from Kates Cottage for picking my Flower Fabric Ball as the winner of last months FLOWER theme challenge.  Heres a picture of my flower ball amongst some other fabric balls, taking the morning light in... There were some great other entries for the flower challenge. I especially liked the mosaic platter by Valnorthwoods which in my view would have been a great winner too !
I will be picking the theme for next months challenge now. I need to have a good think but there is a little time, it will be up here by the 13th July at the latest. 

 A Unique Platter Mirror by Valnorthwoods
 Merci à Kate du blog Kate’s Cottage, d’avoir choisie ma Balle en Tissu Fleur comme gagnante du challenge « Fleurs » du mois dernier. Voici une photo de la boule-fleur entourée d’autres boules en tissu, en train de prendre l’air matinal… Il y avait de très chouettes autres créations en compétition. J’ai particulièrement aimé le plateau mosaïque de Valnorthwoods qui à mon sens méritait largement de gagner également !


C’est a moi de choisir le thème pour le challenge du mois suivant maintenant. Je dois y penser sérieusement. Je vous en informerais le 13 Juillet au plus tard.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails