May 3, 2010

FRUSTRATIONS


Aha I’ve finally posted the pictures of my latest batch of tab-holders. As often, now that they’re finished I’m not feeling so proud of them anymore. Well, too bad, at least they’re sold – bar 7 – so I don’t have to rest my eyes on the lot of them any more!
Just a quick moan about my home situation. New 25 hour/week job, husband with a broken collarbone (since falling off a bicycle at 3 am – of course he was drunk how else would one manage that feat?), all household chores, driving and shopping to do, organising toddler’s care arrangements, and of course all appointments related to early pregnancy... is leaving me no time whatsoever for sewing... I am sooo frustrated, so many things in my head I’d love to make if only...
Ça y est j’ai finalement postées les photos de ma dernière série de porte-additions. Comme souvent, maintenant qu’ils sont finis, je ne me sens plus aussi fière d’eux. Enfin tant pis, au moins ils sont vendus – sauf 7 – ce qui fait que je ne les ai plus sous les yeux !
Il faut que je râle rapidement sur ma situation à la maison. Entre mon nouveau boulot de 25 heures/semaine, mon mari qui s’est récemment cassée la clavicule (en tombant d’un vélo à 3 heures du matin – oui on ne réussit ce genre d’exploit que si on est bien ivre !), toutes les taches ménagères, les courses en voiture et en général, m’occuper de la garde de notre fiston, et bien sur les RDV liés au début de grossesse… je n’ai pas de temps restant pour la couture et je suis très frustrée de cet état de fait, il y a tant de choses que je voudrais faire…

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails