Mar 17, 2010

Les vacances / holidays


I’m all packed up to go and visit some friends near Paris. Ah how lovely to have a little break. Return ticket not booked yet, so if it’s just too much fun I can stay for weeks! I’m curious to see how my little one will react to his first plane flight. Well I hope, as he doesn’t have a seat, and an hour and a half with a miserable toddler can be potentially very hard! But I’m staying positive! See you all soon.
Mes valises sont toutes prêtes pour aller rendre visite a des amis près de Paris. Ah quel bonheur de faire un petit break ! Le billet de retour n’est pas encore réservé, alors si je m’amuse trop je pourrais rester des semaines entières ! Je suis curieuse de voir comment mon fiston va reagir a son premier vol en avion. Bien j’espere, car il n’a pas de siege et une heure trente avec un tout petit malheureux peut etre potentiellement tres dur. Mais non je reste positive ! A bientôt.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails